Godmorgon världen!

Sitter nu och äter frukost med Josefin, innan vi ska börja göra oss klara för skolan. Gud vad länge sen jag faktiskt proppade i mig frukost! Helt sjukt egentligen, men vi har ju alla brudarna gjort en pakt att vi ska sluta äta godis och skräpmat typ förutom på helgerna. Så då blir det ju att man måste äta något för att inte hungra ihjäl på rasterna!
Dock så är det svårt för jag är verkligen inte en frukostmänniska, tycker verkligen att allt smakar pung på morgonen. Men, bara att kriga. Nu ska jag gå och försöka proppa i mig resten av min frukost, så får vi höras sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!