Some truths are not to be told!

Tänkte att jag skulle skriva lite sanningar om mig som upprättelse för att jag aldrig orkade göra det dära collaget, haha ( om nu någon möjligtvis satt och väntade för att se vad jag ville ha på mig till höst, hahahahahahha)
* Jag har räkallergi, är otroligt allergisk mot alla sorters skaldjur ibland även fisk. Har därför alltid med mig medicin i väskan ( spruta, två olika sorters kortison)
* Det roligaste jag vet är då folk visar buttcrack, finns ingen hejd för hur mycket jag fnissar ;$
* Är så otroligt flygrädd och vattenrädd så det är synd om mig, haha.
* Är även dörädd för spindlar, huvva!
* Jag tycker att min röv är lika stor som typ Brasilien.
* Jag är typ beroende av brun utan sol.
* Dr Pepper är ♥
* Jag har typ ingen humor, det enda jag tycker är kul är typ bajs.
* Jag är oftast för snäll, men ibland så kan jag vara en riktig gnatkärring.
* Föddes utan tånagel på min ena lilltå.
* Har även ledgångs reumatism.
* Har haft något liknande till blödarsjukan då jag var liten, blöder fortfarande väldigt lätt och väldigt mycket.
* Hade även hjärtfel.
* Alltså är jag gode så inavel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med andra ord, du kommer från öjebyn.

2011-08-28 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!