Tjejmiddag

 
Ni får se en liten del av dagens outfit iaf, hade bara svarta tights, ett svart linne och en grå kofta på mig. Ignorera fuckfacet, haha.
Lagade mat idag med brudarna, vi lagade en tacopaj, helt suveränt gott. Annars så har jag även varit på stan, httade en poncho ( stavning?) , en tröja, ett linne, två nagellack, ett par byxor och ett par skor. Svider lite i plånboken, men bättre att slösa pengarna på kläder osv än typ godis och så. Jag och brudarna har ju bestämt oss för att bara äta ute och äta godis på fredagar och lördagar. Vi om några är ju otroligt lata då det gäller våra mat vanor, så då blir det oftast att äta ute vilket kanske inte är så bra för varken hälsan eller plånboken.

Men nu ska jag ta och försöka övertala min kära sambo att vi ska dra oss i säng så vi orkar oss upp imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!