06:00

Gjorde nyss en ny header, med lite fåglar i. Lite tjusigt sådär. Annars så hade jag nu tänkt skriva ner vad jag har för nyårs-löften, trots allt en tradition att säga en massa löften som man vet att man aldrig kommer hålla, bara för att få lite uppmuntran och jag ska väl inte vara nå sämre.



- Självklart så ska jag ta tag i träningen. Har tagit tag i den varje nyår sen jag gick i femman typ, men nått år så ska det väl fastna?
- Sluta äta så onyttigt. Det här är faktiskt något jag borde ta tag i, det har blivit för mycket skräpmat och godis den senaste tiden. Varken bra för hälsan eller figuren, heh.
- Nya tag i skolan. Detta måste också ske, måste bli klar med matten den här terminen annars så lär jag ju skjuta mig själv.
- Skaffa mig en karl. Enough said.
- Skaffa mig ett liv. Nog sagt där också, även om det i mitt fall verkar hopplöst.
- Ta tag i körkortet, börjar ju snart närma mig 18.

Det var väl det då. Lär väl komma på fler saker jag borde ändra på i mitt intressanta liv senare, men detta var då de saker jag hade mest ångest över iallafall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!