29/12



Igår så chillade jag med Malin, vi häckade väl mest och for även på statoil vid fyra på morgonen där vi träffade Erik och Gebo som gav oss skjuts hem, hjärta på det. Var även på prommis vid fem, sen så var det bara hem och försöka sova. Lyckades somna vid åtta, inte så bra kanske hah.

Idag så står storstädning på schemat, alltså - städa undan mina berg med kläder, diska, dammsuga och moppa. Sen så får vi se om jag orkar dra mig ner mot ica och handla lite. Skulle då vara välbehövligt. Spännande dag, eh nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!