3. Innehållet i min väska.

Använder inte min handväska så mycket och hittade för mitt liv inte en bild på den, men ska väl försöka summera vad jag brukar proppa ner där.

  • Tuggummi
  • Kortison, Betapred och min spruta. Vet inte om det blir att jag ska börja med annan medicin, men tanken är då att jag alltid ska ha med mig det här pga. min allergi.
  • Börs
  • Parfym
  • Lypsyl
  • Lösa småpengar
  • Hörlurar
  • Godis (hehe)
  • Kvitton i massvis
  • Nödsmink
  • Då min Ipod väl är laddad så åker väl den med också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!