Det finns alltid lite ärlighet bakom varje "Jag skojade bara."



Idag så hade vi multiboll på gympan, skämtar inte då jag säger att jag tror jag gått ner minst fem kilo, fytusan så jobbigt! Gjorde även om mitt ergonomiprov, så får väl hoppas på ett g den här gången! Annars så har det då varit tvättdag idag, har även varit med Joseful i vanlig ordning. Vi gjorde väl inget speciellt, försökte plugga till hennes matteprov och mitt engelskatal, det gick väl sådär. Har fortfarande bara fått ihop cirka två minuter (det ska vara på fem minuter..), så har väl lite smått ångest. Nu så ska jag tvätta ansiktet, borsta tänderna och hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Hoppas ni njutit av att höra om min otroligt intressanta vardag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!