lögnare, men ligger poängen där?

Fick just en kommentar om videon jag la upp, med Jonah. Måste säga att jag aldrig riktigt vart insatt i det där, men då jag väl såg videon så var det verkligen hjärteskärande. Lögnare eller inte, det må ha varit fittigt gjort, men ligger poängen verkligen där dock? Han må ha ljugit, men innan den där videon kommit ut så måste han ha hjälpt någon, och det är väl det allt handlar om antar jag. Dock så blir man ju besviken (också känner jag mig hemskt efter, hah) att allt visade sig vara en lögn. Bra för han om han inte blev mobbad, men ja.. Antar att det inte riktigt finns något mer att säga om det hela. Hoppas bara att videon gav många människor styrka och vissa andra att tänka över sina handlingar. In the end, that's what it's all about.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!