nyårsoutfiten!



Hittade denna godbiten på HM idag, bestämde mig då för att jag skulle ha den imorgon (eller senare idag, haha) . Jag matchar den med mörka jeans, stora guldiga örhängen och lite annat smått och gott! Orkade inte pressa mig ner i en klänning, så denna duger fint för mig. Bilden gör inte riktigt materialet rättvisa, det är egentligen en ganska silkes-aktigt tyg, men på bilden så ser den typ ut som att den är gjord av manchester, haha. Men lägger väl upp en outfit bild imorgon då jag har fixat klart mig!

Färgade även håret idag och hängde med Malin Josse och Pernilla ikväll en stund. Helt okej kväll, även fast det tar mig emot att erkänna att jag satt hemma och häckade i mjukisar sista kvällen på året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!