14.30

Ahahahah, rotade igenom mammas dator och hittade en vääldigt ful bild på en vääldigt liten Emma. Vad kan jag ha varit, 13 kanske? (a) Kommer inte ihåg riktigt, men hoppas verkligen att jag hade mer vett än att gå ut sådär bland folk.
Är i umeå just nu och väntar på att min buss ska gå, har varit på snabbbesök hos mammsen eftersom jag ändå är ledig idag. Har även passat på att få med mig cirka 10-15 matlådor, julpynt och lite annat. Tänkte att jag faktiskt skulle försöka pynta min lägenhet så gott det går, tur att man har mamma som har julpynt i överflöd. Ikväll så hade jag tänkt bjuda Josse på lasagne och dra upp julgardinerna osv. Vet att gör jag det inte nu direkt så lär det aldrig bli gjort heller. Men nu så ska jag ta och packa det sista, vi får höras sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!