LET US DIE YOUNG, LET US LIVE FOREVER


Ska snart dra mig mot bussen, ska bara klä mig först. Tur som är så har vi gympa idag, man ba: mjukisar för hela slanten + inget smink. That's the way that I wanna' roll! Annars så är jag förskyld som nå jävla vidunder, hostar seriöst var tredje sekund, inte skoj. Så funderar om jag ens borde va med på gympan, problemet ligger bara i det faktum att jag varit sjuk från den för mycket, och b kursen är ju bara på en termin. Ajja, vi ser ju.

Ha en bra morgon, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!