TIO FAKTA OM MIG

  • Avskyr gratäng av all sort. Men mest potatisgratäng, tycker det smakar som stuvad potatis.
  • Är faktiskt helt okej på att teckna, osv.
  • Undviker helst tjafs om det går, mer för att jag för mitt liv inte orkar tjafsa.
  • Jag säger "äppel" och inte "äpple" som man egentligen ska säga, hehe.
  • Jag är livrädd för att flyga och höjder.
  • Är även dödligt rädd för djupt vatten och att vara under vatten utan kontroll.
  • Jag kan spela fiol.
  • Min högsta dröm är att få spendera några år av mitt liv utomlands, som arkeolog.
  • Jag kan inte med folk som inte kan ta kritik, då blir jag bara mer manad att kritisera.
  • Jag är vig haha? kom inte på en tionde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!