17:50

Gode så trött och sliten tjej, också kan jag ju aldrig förmå mig själv att le på bilder, men här har ni då dagens iaf!

Sitter nu med mat i micron som jag ska avnjuta om bara ett litet tag. Idag så har jag inte gjort mycket alls, varit i skolan, sen ner på stan en snabbis för att kolla efter en ögonbrynspenna vilket självklart var slut. Aja, kom då hem med en ny eyeliner iallafall. Nu så ska jag äta sen börja skriva på novellen som vi ska skriva till svenskan. Vill verkligen ta tag i mitt liv och försöka styra upp läxorna osv, känns bara som att allting kom på en gång och då var det svårt att hänga med. Men, sånt är livet.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!