DO YOUR DANCE QUICK NOW


Var nyss ute och bila med några, kom hem lite snabbt för att plocka ut tvätten ur torkskåpet och käka lite snabbt. Blir seriöst förbannad, nån jävla fitta som bokat 17-22 passet i tvättstugan ( typ den bästa tiden att boka, seriöst) innan jag hann dit, också har jäveln ännu inte slängt in nån tvätt. Då hade jag ju liks ändå hunnit tvätta i lugn och ro innan jag skulle bort. Funderar starkt på att slänga in mer tvätt nu bara för att vara jävlig, står på nån lapp i tvättstugan att om den som bokat inte tvättat en timme efter passet börjat så är det fritt fram för alla att tvätta. Revenge!

Känns avlägset att jag nån gång i mitt liv faktiskt skulle sitta och gnälla över tvätt tider, det är illa då det är ens största problem i livet för tillfället hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!