HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR OM MAN ÄR KORKAD TOM OCH GLAD



Idag så har jag inte gjort något speciellt alls, skola som vanligt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva som låter ens måttligt intressant. Jag tror att problemet med min bloggning är det att jag tror inte att någon tycker att vad jag gör om dagarna är det minsta intressant. Det är ju som alltid bara "Jag kom just hem från skolan", "Är på skolan", "ska va med kompisarna" . Får lite smått panik då jag inser hur mycket rutiner jag har i mitt liv. Vill bara bryta ett mönster, klippa av mig håret och bli blond igen. Bara för att jag fastnat i det tråkiga rutinmässiga tillvaron som är mitt liv. Vettefan, kanske skippar det dära med att bli blond igen, men vet bara att jag vill göra något iallafall. Förändring är alltid något bra, men att klamra sig fast vid en del av det förflutna är inget man ska skämmas över heller. För det är det förflutna som gjort oss till den vi är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!