I live for the weekend

Ja ni, har ju varit lite borta under helgen, vilket är lite  förståeligt då jag verkligen inte har suttit vid datorn. Men, hade tänkt gå igenom min helg för er lite kvickt!

Fredag
I fredags så var det fest. Vi började hos Josefin, vi hade då verkligen skitkul! Sen efteråt så for vi till Poppe där det också var fest. Efter det så vart det max, sen hem. Vi hade verkligen kul, och det var ett bra sätt att börja helgen på!

Lördag
Så for jag till Piteå där jag skulle bjuda Angelica på fika och bio då hon fyllde år den 26. Vi for på Nodo, sen så såg vi Försvunnen på bio. Filmen var verkligen otroligt bra, jag rekommenderar den verkligen! Sen så for vi hem till Angelica och käka godis och barnbox från max:$ . Vi var även och hyrde film på hemmakväll, blev Killar, kyssar och bekännelser.

Så det var väl i stort sett min helg, ni får ha det så bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!