OTURSFÅGEL

Jag tror att jag måste till och vara den klantigaste människan på jorden. Vaknade imorse och hade något så fruktansvärt ont på näsan, så går och kollar mig i spegeln och ser att den är alldeles uppsvullen också har jag ett rött märke mitt på näsryggen. Min säng är uppbyggd så den ska se ut som en gammeldags soffa, med stål-stänger som sängrygg, om ni förstår hur jag menar. Hursomhelst så minns jag att jag råkade dänga näsan rakt in i en sån stång, men jag kommer inte ihåg när det här var eller hur jag lyckades göra det. Vet att jag trodde att jag blödde näsblod i sinne, men vet inte om jag gjorde det eller ej. Jag hittade något blodsplatter på en av stängerna, så jag vettefan. Med andra ord så är det ett riktigt mysterium. Allt jag vet nu är att näsan är då inte bruten, vilket jag trodde först, men har då förbannat ont och ser ut som jag vet inte vad. Tänkte lägga upp en bild på skönheten också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!