PRIMAL



Tjo! Är fortfarande mycket som jag måste rätta till med bloggdesignen, så det är bara tillfälligt! ;)
Jag och Josse var hos Malin ett tag efter skolan och lekte, såg Simpsons och käka nudlar typ. Nu så är vi då hemma och har slängt i en tvätt i tvättmaskinen ( efter tvättstugan egentligen ska va stängd, hihi, busigt) , har dukat upp rostade frallor och kokat nyponsoppa, så nu är det film-time! Ska se Primal, vilket jag förmodligen kommer att bajsa i byxan åt, menmen. Josse har bestämt sig för att jag ska tuktas då det gäller skräckfilmer eftersom jag är en sån fegis.

Innan jag lärde känna Josse så kan jag ju då säga att jag såg cirka en skräckis per år typ. Så hon har då gjort ett bra jobb!

Nä nu ska jag gå och ta mig lite nyponsoppa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!