SAVE THE WORLD

ALLMÄNT:

Namn: Emma Maria Larsson
Piercingar: Fyra i ena örat, tre i det andra. Har även en näspiercing, jeppjepp
Tatueringar: Har inte kört in nå bläck i huden än, men det finns väl lite planer för det.
Längd: 176-177, vet inte direkt.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Typ mörkbrunt/svart.
Är du kär i någon: Aaa, i mig själv
Önskar du att du bodde någon annanstans: Beror på mitt humör.
Tänker du på självmord: Men nej, idiot
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, fråga runt, skulle gärna vilja veta själv!
Vilket shampoo använder du: Tvättar det var femte dag med oljor och kåda från skogen. Nä men it vet jag, det är olika :PP
Vilken parfym använder du: Använder inte parfym så ofta, men har min trofasta Date parfym i handväskan ändå.
Vad är du rädd för: Spindlar, vatten, clowner, råttor, räkor ( med all rätt...) , skräckfilmer - då menar jag på rikt, ser typ tre per år och ångrar det lika mycket varje gång.
Gillar du att tvätta: Finner det ganska så avkopplande. Plus så tycker jag om sköljmedel, det luktar så gott.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Har aldrig åkt!


SENASTE:

Film du hyrde: Typ "Killar, kyssar och bekännelser" med Angelicaaaa 
Film du köpte: Pffft, hört talas om utorrent, daaaaaah
Låten du lyssnade på: Kent- Skisser för sommaren
Låten du hade på hjärnan:Har ingen aning
Låten du laddade ner: No clue my man
Personen du ringde: En person om en lägenhet
TV program du tittade på: Typ Simpsons. Väldigt underhållande
Personen du tänkte på: Mig själv
Bok du läste: Haha, läste om Harry Potter och halvblods prinsen för ett tag sen, så det blir väl det xPPP
Personen du fick mail av: tror det kan ha varit min mentor........
Personen du fick brev av: Tandvården, har förresten tid den 14 oktober klockan 11.40. Så ni vet :P
Personen du fick sms av: Malin Nilsson Fyhrrrrr
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
FAVORIT:

Mat:
Tacos, min tacoköttfärsås, köttfärssås, strips, köttbullar, mozarella-sticks, allt som är fettigt och flottigt i stort sett. Och ris, jag älskar ris.
Låt: Typ elektropop xP nee, men vet faktiskt inte. Har som inte bara en!
Sak att göra: Inte göra läxa, too cool for school.
Sport: Amen lol
Dryck: Typ Dr.Pepper
Kläder: Allt som man inte ser ut som en stoppad chorizo i.
Film: Definitivt the breakfast club, den lilla sjöjungfrun, och en massa meeeer som jag inte orkar räkna uuuuuuupppp
Bil: Amen bara den rullar och inte kostar fitta som jag inte har så är jag en nöjd chey

ANTAL:

Gånger du varit kär: Allt för många gånger
Förälskad: tänker inte ens svara på detta, vem fan skriver samma fråga två gånger? Retard.
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: I en person.
Gånger ditt hjärta brustit: Tre gånger, två av dom var av samma person.
Hjärtan brustit på grund av dig: I'm a heartbreaker! Nä men it vet ja, frågar it precis och vill inte veta. Nu ändra jag även "dej" till "dig", tycker att skälet är för uppenbart att ens nämna.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Någon gång i PT kanske, vilket varenda jävel i Piteå har varit så det känns inte riktigt så speciellt
Ärr du har på kroppen: Många, de flesta från mina olika klantigheter.

ÖVRIGT:


Vad har du gjort idag: Varit på dop, käkat, sovit, gjort läxa, ätit, sovit, gör nu läxa igen. Händelserik kväll, amen naaanting.
Var det kul: AAAA KISSAR NÄSTAN PÅ MIG FÖR ATT JAG SKRATTAR SÅ MYCKET
Hur tidigt stiger du upp: Beror på varsifrån jag far och ska, men gärna så sent som jag kan.
Gillar du att slåss: Aa, speciellt min mamma och katt. Älskar att höra dem skrika.
Vad ska du göra ikväll: Göra klart min artikel så jag får lägga mig och glömma att denna lördag någonsin hänt.
Är du seriös: Som fasiken
Vad är du allergisk mot: Haha inte är det då skaldjur iallafall... Nä, men skaldjur ( sväller upp i halsen och stryper mig själv) , laktos ( sväller upp och får alla andra att vilja strypa sig) , sen så kan jag inte äta sourcream and onion chips för då får jag munsår :3
Var har du ont: På min häl och i mitt hjärta
Använder du hårspray: Så ofta som jag inte hittar lite nasty surprises på burken (JA DEN SOM BLODA NER MIN OCH JOSSES HÅRSPRAY FLASKA, JAG PIKAR DIG!!!!!!!!)
Kan du stå på händer: Har kunnat, numera bara under vatten
Favoritserie: Jersey Shore, Pretty Little Liars, The O.C, Simpsons, Scrubs, Skenet Bedrar, Gossip Girl, osvosvosv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!