THE TRAIN THAT GOES TO THE KINGDOM, WE'RE HAPPY MA', WE'RE HAVING FUN


Gammal bild på mig och Anne, fy hur mina ögonbryn såg ut! Annars söt bild!

Kom just hem från skolan och ska snart till att börja plugga jävel för att hinna klart allt. Tycker det är jävulskt lejt att vi får läxor, trots att det är sagt att vi inte ska ha det. Okej, jag förstår helt att vi borde ha läxor, herregud, men då det är sagt att vi inte ska ha det så känns det ju lite lurt att vi får läxa på läxa. Men då så lyckas ju lärarna på jb hitta kryphål åt allt, så borde ju inte vara så förvånad att man nu sitter här med läxor upp till röven.

Men, men. Annars så har jag då bara varit på skolan idag, hade naturkunskap och gympa. Gympan sög balle, lyckades även sparka en fotboll i Oscar's ansikte, var ju inte så värst lyckat. Plus så regnar det jävel och jag och Josse har ingen mat hemma, fml. Blir väl att kriga till ICA om ett tag, ska bara dö lite först.

Puss!

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

vilka ögonbryn..?

2011-09-22 @ 21:38:06
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!