16:18



Kom just hem från skolan, kan ju meddela att jag vart nöjd då vi fick byta tillbaka till vårt gamla klassrum. Det må lukta skit nu och ha undanstoppade matbitar och snusar överallt, men jag skrattar ändå! Efter skolan så var jag en sväng på försäkringskassan och apoteket, sen så bar det hem. Malin joinade även, så vi sitter nu och myser i min lägga!

Ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt, laddar upp inför måndag då det vankas fest (det faktum att jag använder det som ursäkt för att inte göra något resten av helgen är totalt orelevant) . Tror även att Josse och John kommer hit. Dåså. Då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!