Don't you ever let me go.



Hallå där sötnosar!
Vaknade tio i nio idag av att jag skulle gå ner och he igång tvättmaskinerna, tänkte att jag skulle somna om efter jag kommit upp, men icket! Så nu har jag laddat ner dom nyaste avsnitten av Gossip Girl och Vampire Diaries, skrivit klart lite viktiga papper, sitter och äter (ovanligt) och tänkte att jag skulle se dom nu. Måste säga att det ändå är skönt på ett sätt att vakna tidigt, känns som att man inte missar hela dan då.

Men ni får ha en fortsatt trevlig dag, får se hur min uppdatering blir idag, nämligen fett med fest ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!