I'm not a stop along the way, I'm a destination.



Hello däääär! Kom hem för ett litet tag sen. Vi slutade efter lunch idag, så har sprungit runt på stan ett tag med Sebbe och Malin. Var även på banken och hämtade (äntligen) ut min internetdosa och bytte bank till Swedbank, vuxenpoäng där! Gjorde världens fynd på ICA, hittade Dan Brown's "Den förlorade symbolen" för typ en tjuga, helt underbart då jag älskar hans böcker och har läst alla förutom just den. Ni vet, livet rullar på för tillfället! Nu så hade jag tänkt sitta och göra lite ansökningar, ordna upp mina finansiella affärer, vara allmänt cool med andra ord!

Hejdå från en alldeles för vuxen Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!