Jag saknar dig mindre och mindre



Måste förövrigt påpeka att det är underbart väder ute! Hel nöjd tjej här borta, weehoo! Har redan tvingat Izza att vi ska och köpa glass då hon kommer, vet att det ännu är snö ute, men jag skrattar ändå, underbart. Har tänkt försöka steka fram lite fräknar då jag väl är ute, har redan börjat få lite på näsryggen och fingrarna, kan ju enbart bli bättre. Dock så må jag väl säga att fräknarna är det minsta jag taggar till, men att jag ser ut som en prickigkorv hör ju som till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!