Just gonna' stand there and watch me burn, but that's alright because I like the way it hurts.

Tja mannar! Idag så har jag varit på stan med Adam, vi käkade glass och strök runt lite, synd bara att det har varit snöstorm här i Umeå hela dagen. Vi träffade även Angelica och Ida en snabbis, väldigt kul må jag säga! Annars så har jag inte gjort så mycket, har tryckt chips i mängder osv. Ska nog faktiskt försöka sova snart, har så fruktansvärt ont i magen sen chipsen (laktosintolerans är inte att leka med ungar) och måste kriga mig upp halv åtta imorgon. Far även till Ske imorrn, så blir nog ingen uppdatering förrens senare mot kvällen. Inte nu för att det är så jävla bra då jag sitter hemma heller, men jaja. Take it easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!