Lista, i brist på annat att göra.

…klädesplagg: Öh, typ allt som är bekvämt. Så rolig var jag.
…dryck:
Cola, hands down. Finns inget bättre.
…drink: Asså va, håller inte på med sånt tjafs!
…stad: Piteå? Inte vet väl jag.
…musikgrupp/band: Paramore, My Chemical Romance, Cobra Starship, Nirvana, KENT <3 , Iron Maiden, Queen, finns tusen fler men självklart kommer jag inte på en enda då jag väl ska skriva ner det!
…musik: Kan lyssna på det mesta!
…snacks: Chips, godis och choklad
…parfym: Har ju en förkärlek för Chanel No.5 och Clean Warm Cotton.
…sport: Fotboll antar jag, inte nu för att det är något jag sitter kedjad vid.
…magasin: SOLO, Vecko Revyn osv.
…bok: Alltså, är jag hemskt töntig om jag säger att HP böckerna alltid kommer att vara mina favoriter? Är så barnsligt förtjust i Harry P att det är synd om mig. Annars så tycker jag om allt av Camilla Läckberg.
…serie: True Blood, Supernatural ( Mitt skäl att existera, typ) , Greys Anatomy, Desperate Housewifes, Gossip Girl, The Big Bang Theory, Vampire Diaries, Jersey Shore, Förhäxad, B.T.V.S, The O.C (Kommer alltid att vara en av mina favoriter) . Sen så kommer jag faktiskt inte på något mer, hehe, jag vet - jag är nörd.
…skådespelare: Har alltid haft en förkärlek för Clint Eastwood och Rose Mcgowan.
...mat: Kött, älskar allt kött typ. Sen om vi ska gå in på specifika maträtter så gillar jag tacos, det går alltid ner :P:P:P:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!