Och för din skull så reser vi oss igen.



Kom just hem från skolan, klarade förövrigt mitt Grafiska formgivnings (Om det nu ens heter så? Har verkligen inte den blekaste, skulle lika gärna kunna vara teckenvarianter, eller jaa.... Jag vet inte, det var då ett prov iallafall.) prov, weehoo! Nöjd Emma här borta!! Gud ler även mot mig ibland, även fast det är ytterst sällan!!! Nåväl, ska ta och stöka undan lite nu, har för mig att jag får sällskap av Izza om ett tag, ska ta och kolla upp det där.

Ikväll så är det även DH och GCB på televisionen, så då vet ni vad jag gör hela kvällen, heheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!