Sinnesjukt, hur kan du tro att jag ska stanna igenom detta?

Har haft en trevlig vistelse i Sävar hitills. Fick även veta att en av mina födelsedagspresenter från mamma var en utlandsresa, hade kunnat kyssa hennes fötter, helt seriöst. Annars så fick jag lite smycken, pengar, och en stavmixer/elvisp av moster Anneli. Helt okej nöjd här borta!

Har inte så mycket planer för idag, då jag trots allt är i Sävar, hade väl tänkt smyga ner till Theres och Micke och mysa med småtjejerna litegrann. Vet inte vilken dag jag far tillbaka till Skellet, men ska troligtvis tillbaka innan helgen, då det vankas festligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!