Ska kasta Swedbank åt fan.



Kom hem från Malin för ett litet tag sen, hjälpte henne att färga håret rött, blev asnice! Passade även på att shoppa hårfärg åt mig själv också, som jag antingen slänger in ikväll eller imorgon. Får se just hur mycket jag orkar anstränga mig. Sitter även och försöker navigera mig fram på Swedbank, är ju en jävla labyrint. Vet heller inte hur jag stänger av min internetdosa, vilket suger ännu mer för jag vill inte behöva köpa nya batterier åt den redan. Åhhh nä, nu ska jag ta mitt pick och pack och försöka styra ihop något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!