Sleeping



Satan så trött jag är, trots att jag just spenderat dom senaste timmarna sen jag kom hem med att sussa jävel. Har bara varit på skolan idag, sen så var jag med Sebbe ett tag på stan (läs. ICA) innan jag for hem och ja, sov. Är hungrig som ett djur, har bara fått i mig en mannafrutti idag, men orkar för mitt liv inte ställa mig och laga mat. Även om jag ville så har jag för mycket disk för att kunna eller orka. Bilder från igår kommer väl ikväll om jag lyckas ta tag i mitt liv, men det är väl tveksamt. Lägger in en bild på hur mitt hår blev iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!