There's not a moment to waste.



Fan, blir så ledsen då jag ser bilder på jordgubbisarna jag köpte igår, dom är nämligen slut. Och jag då, smart som jag är, tänkte inte på att köpa nya då jag var inne i stan. Wäääh. Annars så kom jag då just hem, var på stan en snabbis med Malin och inhandlade middagen som vi ska stoppa i oss ikväll + chips. Var på skolan en snabbis idag för att göra klart allt inför redovisningen vi ska ha på måndag, blev även att proppa kebab i matan medans vi ändå var där.

Har även tvättid ikväll, så händelserik var min fredag! Men nu så ska jag surfa runt lite, sen så ska jag väl försöka städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!