Vet du inte vad som måste ske nu? Jag slår hål i din plan.



Hello! Blev inte så mycket bloggning igår ( som vanligt) , men var ute med Josefin i stort sett hela dan. Vi började med att vara ute och sola efter jag kommit hem från ICA. Kan ju meddela att det kom fram lite mer fräknar, framsteg!! Efter det så for vi ut och gick, var riktigt skönt väder ute faktiskt. Vi passade även på att stanna förbi ICA där vi shoppade ingredienser till en tacogratäng som vi avnjöt då vi kom hem. Resten av kvällen bjöd på skratt, katt slaggis, film och lite failad kladdis. Väldigt mysigt faktiskt!

Nåja, jag vaknade alldeles för tidigt idag, mena, vem fan vaknar halv nio då dom är lediga? Helt sjukt. Ska då till att äta frukost nu hade jag tänkt, sen så ska jag börja städa lite smått inför ikväll, kommer nog bli kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!