We are young.




  • Mitt namn är: Emma
  • Men jag kallas: Emmis (Seriöst, don't. Just don't.), Emmutt, Emmsilainen (wtf), Emmsi.
  • För att: För att jag på fullaste allvar inte kan komma på en seriös sak du kan kalla någon som heter Emma. Plus så har jag konstiga vänner.
  • Jag är bra på: Att vara omtänksam, ärlig och att vara jag. Hehe.
  • Men inte på: Att ljuga eller på att säga ifrån. Usch och fy på mig!
  • Jag äter helst: Allt som inte innehåller räkor, starka kryddor eller allt för mycket grönsaker. Tycker om grillat:$
  • Och dricker: COLA
  • Favoritchips: Pringles, hands down.
  • Mina syskon heter: Nada, är ett ensambarn!
  • Jag går: Gymnasiet
  • Efter det ska jag: Gå på högskolan.
  • Om tio år är jag: I Egypten och gräver ut några antika krukor typ.
  • Sen senaste jag ringde var: Mamma kanske? Har ingen aning!
  • Den som ringde mig var: Mamma där också tror jag...
  • I det första smset i min inkorg står det: Möh, alla mina sms står i konversationer. Orkar inte kolla efter.
  • Från: Wäääääh
  • Och i det tjugonde: Wäää där också.
  • Från: Trippel wäää
  • Den snyggaste killen jag vet är: Oj, det kan bli en väldigt lång lista! Men typ Alexander Skarsgård, Jesse Williams, Rodney Da Silva, Taylor Lautner, Robert Pattison, Johnny Depp, osvosvosv
  • Men på min skola är det nog: Asså, nää. Jag går på John Bauer, det borde väl säga allt?
  • Och i min klass: Nu blir jag väldigt obekväm. Ehhh nääää
  • Min favoritblogg är: emmalarssonn.blogg.se ;)
  • Den senaste jag kysste var: HEHE
  • Och den senaste jag hade sex med: Sluta nu, vem svarar på det seriöst?
  • Min första kyss var: Gullig
  • Min bästa kyss var: Haha only god knows.
  • Såhär många gånger har jag varit förälskad: två gånger, och då menar jag sånhära hoppa från en bro kär. Så jag ser på att vara förälskad iallafall.
  • Det var i: Jomen tjena, SLUTA NU
  • Idag har jag: Varit på skolan, ätit, ätit, pluggat, kollat GG, funderar på att äta igen.
  • Imorgon ska jag:Gå på skolan ett tag, käka kebab i mängder, dra hem, dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!