Och jag drog med dig i mitt fall, och sen gled jag bara undan. Så förlåt, förlåt, för allt. För min förbannade kluvna tunga.

 
Fy fasiken så snyggt, ska typ färga eller tona håret den där färgen. Eller nej, det skulle jag väl aldrig våga (fegis) , men man kan ju drömma. Är en sån tråkig person på det sättet, jag mena, man ska väl passa på medans man är ung? Nåväl, nog om det. Kom hem från Josse för ett tag sen, hon lånade mig även sitt USB med en massa Keeping up with the Kardashians-säsonger, så det är vad jag ska roa mig med nu tills jag somnar.
 
Btw, så kul att det ändå tittar in lite folk, trots att min blogg varit i princip död hela sommarn! Lovar, jag ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!