beach 2012, here i fucking come!


Haha jag till sommarn då;) ;) hoppas ni uppskattar den otroligt snygga redigeringen!

Ett av mina nyårslöften var ju faktiskt att börja ta tag i hälsan och träningen, har låtit mig inspireras av Victoria's secret modellerna, då deras diet inte låter farlig och trots dera smala kroppar så lever dem faktiskt nyttigt! Har försökt kombinera dieten så att den ska passa mitt liv mer, har ju trots allt skola och kan inte kuta omkring och äta fem små mål per dag, det funkar helt enkelt inte för mig och min livsstil, men tror att jag har lyckats litegrann iallafall! Målet är ju att få en fast och smal kropp, som inte har för mycket muskulatur heller. Tänkte att jag skulle lägga upp hur en dag kommer se ut för mig matmässigt:

Frukost: En tallrik med hälsoyoghurt(laktosfri, annars dör min mage haha) med musli eller bär.

Lunch: Eftersom jag ändå går skola så ser jag ju vad dom bjuder på i lunchen, men det bästa är att undvika kolhydraterna och köra på enbart protein och sallad, helst mer sallad än kött, och helst bara kycklig, kalkon osv. Man ser vad det bjuds på, helt enkelt! Heller inte så superstor portion.

Middag: Det svåraste blir ju att ersätta tex. potatis och rotfrukter, men jag ersätter detta med bulgur, brunt ris, sötpotatis och sånt. Till det så kan jag äta tex. kyckling, mycket grönsaker osv.

Just för deras diet så rekommenderar dom även grejer som typ bär och frukt för energi, så är ju bara att man köper hem en massa bär och gör smoothies och diverse.

Med träningen så tror jag att jag ska starta upp med pilates igen, har kört på det förr och det passar mig perfekt, det kan jag ju dessutom träna hemma, bara att ladda ner program liksom. Tänkte även köra på yoga och zumba, zumban lär ju bli skitkul eftersom jag hållt på med dans väldigt länge och tycker om det. Självklart så kommer jag att ha en fuskdag, då jag vet att jag aldrig skulle klara mig om jag inte får äta något onyttigt alls, hehe. Det svåraste kommer ju bli att sluta med colan, är besatt av cola. Men, man får härda helt enkelt! Åtminstone försöka att inte dricka lika mycket!

Nu däremot så ska jag avsluta detta novell-inlägg med att säga att jag ska till Josse och trycka hammisar, hihi, "last supper" liksom. Ni får hade, så skriver jag sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!