godnatt


Myyys. Arkivbild dock, hehe.

Har lekt med frun ikväll, vi såg "A Serbian Film" (som förövrigt var det vidrigaste jag någonsin sett och jag tror seriöst att jag fått någon slags mental störning nu i efterhand..) och "Drag me to hell" . Annars så har vi bara pratat på om allt mellan himmel och jord, riktigt mysigt! Nu hade jag tänkt lägga mig och se ett Vampire Diaries avsnitt innan jag somnar, eftersom min reumatism bråkar och jag avlider för tillfället av benvärk, yay!!!! Eller? Nä, men vi har hemstudier imorgon, vi ska intervjua varandra, så Josse och John kommer till mig imorgon och ska intervjua mig, sen så ska väl jag intervjua någon av dom gissar jag på. Det blir nog skitbra, men ni får ha det så bra så hörs vi lite senare idag ;) !

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!