i love you so, but why i love you, i'll never know


Jag och Malin i lördags! Bilden snodde jag från Izza's blogg

Har just klätt mig, ska göra mig klar, sen så ska jag börja städa i lägenheten innan jag far mot bussen till Umeå. Blir bara hemma tills torsdag då jag far tillbaka till Skellefteå, då är det nämligen party på g. Har inte sovit något inatt heller, känner att jag vill försöka vända på dygnet litegrann, så jag ska försöka sova tidigt ikväll.

Igår så häckade jag bara med Malin, vi for även till Jonky en snabbis och var med han och Lopin, mycket trevliga ponkar det där. Vi styrde även ihop en gomiddag som bestod av kyckling-spett med sweet-chili och teriyaki smak, pommes och bea! Helt otroligt gott faktiskt, bra start på det nya året må jag säga. Nä, nu ska jag gå och platta håret osv, vi får höras! Kanske dyker upp en dagens outfit om ett tag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!