the music's played by the blind man.



Vaknade typ tre, inte bra alls men vad ska man göra liksom? Ska ner till stan snart och gå på ica, sen så ska jag väl bara försöka laga nå stormiddag så jag har något att frysa in. Intressant söndag, ehjo. Sitter även och funderar än en gång om jag ska använda min tumblr eller den här bloggen. Är ju evigt kär i hur lätt det är att navigera på tumblr, men blogg.se känns som lite mer 'ordentligt' , men ja. Jag vettegudarna. Ska fundera vidare, ni får gärna lämna en kommentar med för och nackdelar med tumblr, hehe. Ska fundera vidare, så hörs vi ses, ehhe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!