And no-one else can see the patience of the martyr in me.

Tjenare! Anlände till ett högt saknat Skellefteå vid halv fem idag. Skulle egentligen till stadsfesten ikväll med Izza och Timmy, men märkte helt plötsligt att jag desperat behöver få sova då jag vaknade tjugo i fem imorse. Men imorgon så är det on like donkey kong mina vänner!! Ska även på stan på dan och shoppa loss med min fina John. Kom just från duschen, nu så hade jag tänkt exprimentera lite med mina naglar och sen krypa till kojs. Hejdårååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!