Now you're just somebody that I used to know.

Hello! Idag så har jag haft min första arbetsdag. Vi städade ut nå dagis på morgonen och sen så for vi till skeppsvik för nå personalgrej. Det var stafetter och dylikt, självklart så vann mitt lag så då blev man två biobiljetter rikare. Annars så har jag träffat Izza och Timmy som kom hit till Umeå, lite sådär spontant. Vi for trevandes fram till stan ( med ingen hjälp av mig måste jag tillägga, har ju lokalsinne som en pappersduva..) och åt sen på donken, mycket mysigt! Nu så är jag då hemma och ska sova så jag orkar upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!