I got the love that keeps you waiting.


Passar även på att ladda upp en bild som min kära vän Malin gjort på mig, nog passar jag ju ändå som en björnflicka, eller vad sägs?

Hello peeps! Vaknade vid nio efter att ha sovit i ungefär femton timmar, strongt må jag säga! Kan ju då påstå direkt att jag har energi så det räcker och blir över, så sitter just nu och slavar med min försenade apu-läxa. Hade sen tänkt börja plugga lite på ett prov som jag ska göra nästa vecka, sen så blir det in till stan för en prommis + handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!