I think that you are in denial, you are scared and I don't blame you.


Gammal bild på mig och Johanna, något så sinnes så söt jag var!!! Älskar speciellt färgen på läpparna:))

Hihi, så kul att statistiken gick spikrakt uppåt, keep it going guys! Hade annars tänkt trixa lite med hemsidan jag ska göra åt min APU, funderar dock på att kuta till ica och köpa något gott för att jag är så duktig. Ska dock duscha först, är i desperat behov av att rengöra mitt hår.

Btw, är det någon som vet utifall ricinolja funkar på riktigt för håret? Har varit lite småsugen på att testa, skulle ju inte klaga om håret mitt växte lite snabbare. Såå, lämna en kommentar, vill jättegärna veta vad det är riktigt jag slösar typ fyrtio spänn på, hehe!

Kommentarer
Postat av: william

roligt att statestiken går uppåt:D



Och säg gärna vad du tycker om mina " I do my best" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-18 @ 19:46:12
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!