It is a truth universally acknowledged that when one part of your life starts going okay, another falls spectacularly to pieces.



Bridget Jones, kommer alltid vara den sannaste filmen/boken jag någonsin sett, helt seriöst. Är nästan tragiskt hur mycket jag känner igen mig.. Vet att det låter otroligt töntigt, men det är seriöst mitt liv, without a doubt.

Iallafall, ska ta och städa nu, sen så ska jag invänta Janina. Vi hade tänkt, surra och äta glass i massvis. Planerar även på att tvinga henne se Greys med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!