Send my love to the president.



Alltså, jag måste då säga att jag hade en fin dag igår. Var ju i Piteå efter många om och men, för att käka på Blå Ängeln med mina fina. Vi käkade, surrade och jag fin en fin födelsedagspresent från Angelica. Lägger väl upp bilder på den sen! For tillbaka till Skellefteå med 21.10 bussen, så det blev inte en lång tripp! Annars så ska jag ta och dra på mig lite brun utan sol för att förhoppningsvis lyckas dra mitt arsle mot stan snart.

Är förövrigt sex dagar tills jag fyller arton, och lär inte få mitt legg tills dess, vilket får mig att vilja göra något väldigt drastiskt som involverar mitt huvud och en motorsåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!