So bye, "Mistake-so-far-in-my-past-I-can-hardly-remember"



Janina for för ett tag sen, vi myste på med glass och choklad blandat med en massa surr. Sen så träffade jag även Josse en snabbis innan det var sängen som gällde. Känner verkligen hur mycket jag har att göra i skolan nu, ger mig typ panik. Måste göra klart APU-uppgiften, börja med mediauppgiften (som ska vara inlämnad på fredag!!!!!!) och göra klart alla filmkunskapsuppgifter, börja plugga på provet jag failade på och beta av matten så jag äntligen blir klar med den. Då är det ju jag och hitta på svepskäl så att jag inte pluggar alls, men ska fan göra klart en filmkunskapsuppgift nu innan jag ska sova, det ska fan bli av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!