19:42



Hello! Har inte blivit så mycket bloggning, men är ju evigt lat. Nåja, åt just middag, världens godaste spaghetti och bacon. Är man mästerkock så är man, tyvärr så blev det ingen bild då jag hunnit mumsa i mig allt innan jag kom på att dra fram kameran. Känner mig så töntig då jag fotar min mat hursomhelst, mena, inte fan skulle väl ni ge two shits om vad jag äter. Eller så är det bara jag som är tråkig.  Sitter i övrigt och håller på att dö en plågsam och äcklig snordöd, är så jäääävla förkyld. Nu så ska jag skriva klart mitt tal (har fan fått ihop över tusen ord, stolt!) och fortsätta underhålla tanken att gå och köpa glass åt min hals. Om det hjälper eller inte vettefan, vill inte veta. Det är bra för själen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!