'Cause baby, you and I can make it through anything



Har så fruktansvärt tråkigt att det är synd om mig, ska hoppa i duschen i brist på annat att göra, sen så hade jag tänkt försöka plugga lite och möjligtvis städa. Det där med städningen skulle vara väl behövligt, det ser verkligen ut som ett bombnedslag här inne, ay caramba! Sitter bara och taggar till att klockan ska bli nio så ska jag mysa mig ner och titta på DH. Det är tragiskt då det är det enda man har och se fram emot på hela kvällen, men, story of my life bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!