Dagens outfit


Byxorna är från gud vet vars, tröjan är från H&M och jackan från Vero Moda.

Känner mig något så ofantligt töntig, men fick en förfrågan för jättejätte längesen att jag skulle börja med dagens outfit, men det har som aldrig riktigt blivit av pga. brist på ork också kan jag ju verkligen inte tycka att jag har på mig nog snygga kläder för att visa upp dom. Nåväl, här har ni då den. För att göra det ännu lite skämmigare så tog jag bilden på skoltoan, är så sinnesjukt cool så ni anar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!