Oh, I've been travelling down this road too long, just trying to find my way back home.



VEM

Vem är i rummet med dig? Inte en själ.
Vem fick du senaste sms av? JosefinxD
Vem tänker du på nu? Justin Timberlake. Fråga mig inte varför.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma tror jag.
Vems hus var du senast i? Om lägenhet räknas så kan jag väl säga min egen.
Vem önskar du var med dig nu? Min farfar, saknar honom så det gör ont. Skulle behöva hans råd.
Vem är din favoritsläkting? Men jo tjena att jag ska svara på det.

VAR

Var är din mobiltelefon? Vet inte. Kanske borde kolla efter, har inte sett den på ett tag nu då jag tänker efter.
Var handlar du mest? Ica typ.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina Tricot.
Var åkte du senast bil? Venne.

VAD

Vad åt du senast? Om man menar mat-aktigt så var det köttfärs med sting på skolan, annars så har jag ätit lite choklad just. Hehe. Nä justja, jag åt en korv som dom bjöd runt på stan.
Vad drack du senast? Cola.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta mjukisar.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt ben. Något så fruktansvärt med blåmärken.
Vad har du på fötterna? Naglar.
Vad är din favorit färg? Inte vet väl jag, har alltid haft en förkärlek för beige och gammelrosa.
Vilken film såg du senast? Beautiful Boy.
Vad hör du just nu? Dead and Gone - T.I

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Är väl inte Amish, så, ja.
Hånglat på en bio? Hahah, jaaa..
Hånglat i skogen? Ja.
Tyckt att din kusin är het? Nej, usch.
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetengränsen? Med moppen? Ja..
Målat om ditt rum? Ja, målade rummet mörklila för några år sen.
Dansat framför en spegel? Haha, ja.....
Fått hicka? Typ varenda dag.
Dumpat någon? Ja, det har jag.
Stulit pengar från en kompis? Nej, känns ju som lite fel.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha jaa
Varit i slagsmål? Varenda dag!!!
Smugit ur ditt hus? Haha, har aldrig behövt göra det, min mamma har alltid behandlat mig som en vuxen då det gäller sånt där. Så länge som jag betedde mig så var det lugnt.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Mjo, händer väl alla någon gång!
Hånglat med en främling? Allt för många gånger....
Älskar eller saknar någon nu? Älskar och saknar många människor, tycker om det om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!