Sanningar om mig.



Har absolut ingen inspiration att skriva om något annat, så här får ni lite sanningar om mig, enjoy!

1. Jag använder ibland min mammas spotify för att lyssna på Justin Bieber, Miley Cyrus och andra coolingar. Subscribat hela Disneys samlingsskiva osv. There, min mörka hemlighet är ute. Och ja, jag sitter för tillfället och lyssnar på 'Baby'.

2. Jag tycker om att sitta ute och lyssna då det prasslar i träden, tycker det är oehört mysigt.

3. Min rumpa vibrerar då jag är nervös.

4. Jag är less på att vara här, vill att det ska bli 2013 så jag äntligen får flytta ner till Gotland och börja livet som jag vill leva. Enda som suger är ju såklart att lämna mina fina vänner.

5. Jag är kristen. Kanske inte Guds bästa barn och jag går inte i kyrkan varenda söndag, men jag tror på Gud, ja.

6. Jag ville bli en prinsessa som extra-knäckte som polis då jag var liten. Föreställde mig alltid att jag for för att lösa brott i en krona.

7. Jag är en väldigt känslig människa.

8. Jag önskar att jag hade längre hår.

9. Jag tror aldrig att jag kommer skaffa körkort.

10. Jag ska se Greys nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!